7 områder der ofte driller virksomhedsejere

Der er mange discipliner indenfor strategi, salg og marketing. Her får du 7 eksempler på områder, som ofte driller andre virksomhedsejere… og måske også dig?

 

Analyse

Vi gør det, som kunderne gør: Ser på jeres virksomhed udefra. Udfordrer vanetænkning og egenopfattelse. En kort og præcis beskrivelse af virksomheden, som den er: Hvad den gør godt i kundernes øjne og hvad der kunne være bedre? En lige-ud-ad-landevejen analyse med tilhørende anbefalinger til forandringer og hvordan vi hurtigst muligt kan komme i gang med at eksekvere.

 

Procesoptimering

I de fleste virksomheder er der et stort potentiale i at gøre gode vaner ud af dårlige. Lad os tage et kritisk blik på virksomhedens fysiske og digitale arbejdsgange. Lur mig, om ikke vi kan finde adskillige processer, som med fordel kan strammes op, lægges om eller lægges ned. Der er arbejdstid og penge at spare i optimering af arbejdsgange. Som ekstra bonus er der også færre frustrationer hos medarbejdere og dermed større arbejdsglæde.

 

Digital markedsføring

Kan eksempelvis være branding af virksomheden og medarbejderne via sociale medier. For få år siden vrængede de fleste virksomheder på næsen af sociale medier. I dag spiller selvsamme platforme en væsentlig rolle i de fleste  virksomheders digitale liv. Lad os lægge en plan for jeres digitale fortællinger, så I øger chancen for at vinde kundernes gunst. Potentialet i den meget direkte dialog er stort. Tiltrækning af kvalificeret arbejdskraft er en anden væsentlig grund til at gøre sig umage på sociale medier.

 

Kommunikation

Intern og ekstern kommunikation spiller en kolossal rolle i moderne virksomhedsledelse. Ikke mindst i en tid, hvor etik og samfundssind er rykket højt op på dagsordenen… både for kunder, samarbejdspartnere og for medarbejdere. I og udenfor virksomheden bliver der holdt skarpt øje med sammenhængen imellem ord og handling. Gør vi, som vi siger, vi gør. Det stiller skrappe krav til en stærk strategi og en solid kommunikationsplan. Håndtering af forretningskritiske situationer er selvsagt livsvigtigt for en virksomhed.

 

Kundeoplevelser

Få steder er der så meget på spil i organisationen som i den direkte kontakt med kunderne. Her kan alt vindes… eller tabes. Kunder kan bære over selv med fejl og forsinkelser, hvis eksempelvis kundeservicen er professionel, imødekommende og lyttende. I det lys er det uforståeligt, hvor stedmoderligt kundekontakt bliver varetaget i mange virksomheder. Kundeservice er langt mere end de få medarbejdere i receptionen og salg/marketing. Lad os optimere, så din virksomhed ikke længere er en af dem, der sender kunder fra Herodes til Pilatus.

 

Vækststrategi

De fleste virksomheder vil gerne øge salg og omsætning, men har I lagt en systematisk plan for, hvordan det skal ske? Følger i op? Og samler I viden og indsigt undervejs? Med business excellence-modellen som krumtap analyserer, justerer og optimerer vi jeres salg og markedsføring, så sandsynligheden for at øge omsætning og overskud mangedobles. Som ekstra bonus betyder det systematiske arbejde, at I lærer jeres virksomhed bedre at kende.

 

Klassisk og moderne salg

Salg og marketing er ikke forbeholdt afdelingen af samme navn. Salg og markedsføring er os allesammen. Lad ps planlægge et forløb, hvor hele organisationen får ny indsigt i markedsføring og salg og dermed en dybere forståelse for, at alle – bestyrelse, ledelse, medarbejdere – er en del af den proces, der i sidste ende skal lede til, at kunden føler sig godt tilpas og imødekommet.

NOTHING FOUND!

[kleo_social_icons]