Begivenheder

Webinar: Få styr på dit salg

Online - Zoom

Sådan giver du din strategi et servicetjek Er virksomhedens strategi helt up to date? Giver den nuværende situation og udvikling i samfundet anledning til, at tilpasse jeres strategiske retning? Har du ikke en strategi og gerne vil inspireres? Så er dette webinar for dig, der arbejder med ledelse og strategisk udvikling i jeres virksomhed. Du præsenteres for værktøjer som du, […]

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser i NPS (Net Promotor Score). […]

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis
[kleo_social_icons]