Begivenheder

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Gratis

Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet

Online - Zoom

En ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser

Log in with your credentials

Forgot your details?