Latest Past Begivenheder
Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet
Online - ZoomEn ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser
Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet
Online - ZoomEn ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser
Sådan forbedrer du din top- og bundlinje gennem faktabaseret kundeloyalitet
Online - ZoomEn ting er at skabe og vedligeholde kunderelationer, men er man i stand til at differentiere sin salgsindsats? En succesfuld indsats med at bruge kundedata og måle kundeloyalitet kan betyde alt for virksomhedens fremtidige indtjening, vækst og eksistens. Kundesegmentering er en anerkendt metode, som vi forbedrer med et ”udefra og ind” perspektiv gennem konkrete kundeoplevelser